21 Mayıs 2011

Kadın nediyor ama ne düşünüyor.

Ne diyor?Eski kız arkadaşınla konuşmandan rahatsız olmuyorum
Ne demek istiyor? Sana güveniyorum ama ona zerrece güvenmiyorum, eğer sana kanca takmaya kalkarsa onun ciğerini sökerim, ona göre!Siritiyor

Ne diyor? Seninle maç izlemek mi, seviyorum tabii ki..
Ne demek istiyor? Bu işkenceye katlanmamın tek sebebi seninle birlikte olmak..Siritiyor

Ne diyor? Tamam, sen arkadaşlarınla git, başka sefere çıkarız..
Ne demek istiyor? Beni deli ediyorsun! diyordur, kesinlikle başınız belada demektir!Siritiyor

Ne diyor? Güzel bir kadın...
Ne demek istiyor? Benim daha güzel olduğumu ve o kadının makyajı, botoksu ortadan kalkınca, silikon memeli bir ucubeye döneceğini söyle!Siritiyor

Nediyor? Bu akşam ne yapıyorsun?
Ne demek istiyor? Çok sıkıldım, bu akşam beni nereye götüreceksin? Şöyle romantik, güzel bir yere gidelim..

Ne diyor? Sence bu giysi beni şişman mı gösterdi?
Ne demek istiyor? Bana güzel olduğumu, hiç de şişman olmadığımı söyle!Siritiyor

Evet dediyse = Hayır! Siritiyor
Hayır dediyse = Hayır!
Siritiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder