3 Nisan 2011

Güllerin sayısıda önemlidir.

Güllerin sayısıda önemlidir.

01 Gül Size odaklanmış özel sevgi...
02 Gül Karşılıklı derin bir aşkla birbirimizi seviyoruz...
03 Gül Seni seviyorum...
06 Gül Senin olmak istiyorum...
09 Gül Sonsuza kadar birbirimizi seveceğiz...
11 Gül Hayatımda en çok sevdiğim kişisin...
12 Gül Tatmin edici bir beraberlik ve karşılıklı sevgi...
13 Gül Gizli Aşk...
24 Gül Her dakikayı sevgiyle hatırlıyorum...
33 Gül Derin aşk ile seviyorum...
36 Gül Bana geldiğinden dolayı romantik hissetmek...
44 Gül Hiç değişmeyeceğim için söz vermek...
50 Gül Bu karşı konulmaz bir aşk...
56 Gül Aşkım...
66 Gül Başarılı aşk beraberliği...
99 Gül Karşılıklı anlayış aşkı sonsuzlaştırır...
100 Gül Bu yüzyılda harmoni içinde bir beraberlik ve yaşlanıp olgunlaşıncaya kadar birbirlerine adanmış çift.
101 Gül Sadece sen...
108 Gül Benimle evlenir misin???
111 Gül Sonsuz aşk...
123 Gül Özgür aşk...
144 Gül Seni gece gündüz sonsuza kadar seviyorum...
365 Gül Seni hergün düşünüyor, hergün seviyorum...
999 Gül Bitmeyen ve sonsuza kadar aşk...
1001 Gül Vefakar aşık ve ölünceye (ebediyete) kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder