3 Nisan 2011

Bayanlar ne der biz ler ne anlarız.

Söylediği: Uzun süre bir ilişki düşünmüyorum
Söylemek İstediği: Seni beğenmedim
Söylediği: Sen çok iyi bir insansın
Söylemek İstediği: arkadaş olabiliriz gerisi olmaz, ihtiyacım olunca ben seni ararım
Söylediği: Cinsellik tabii ki önemli ancak arada duygular yoksa bunu yapamam
Söylemek İstediği: Tamam yatıcam ama bari bir iki duygusal söz söyle de vicdanım rahat olsun
Söylediği: Bikini bile giymem, vücudumu sadece kocamın görmesini isterim.
Söylemek İstediği: Vücudumda çatlak, selülit falan var, ayrıca göğüslerim de küçük destekli sutyen giyiyorum bunları baştan birisi görürse benimle evlenmez diye ilk gece sürprizine saklıyorum
Söylediği: O saatte eve dönmem çok zor olur
Söylemek İstediği: İstersen sende kalabilirim / Araban var mı beni bırakır mısın?
Söylediği: Bence insan duygularına ket vurmamalı, dilediği gibi yaşamalı
Söylemek İstediği: Seninle yatabilirim.
Söylediği: Belli bir yaştan sonra iş kariyer, arkadaşlık tamam ama insan bir aile yaşamını özlüyor
Söylemek İstediği: Evlenecek koca arıyorum
Söylediği: Şu anda bir ilişkiye çok kapalıyım, kötü şeyler yaşadım ama böyle olmasaydı beraber olacağın kişi sen olurdun
Söylemek İstediği: Ben birkaç daha iyi alternatif bakayım, bir şey bulamazsam sana dönerim
Söylediği: Hep güzelliğimle anıldım ama benim bir de başka yüzüm var
Söylemek İstediği: Güzelim dimi, hadi söyle güzelim, hadi lütfen
Söylediği: Bence rahatlık daha önemli, bu yüzden spor ve bol kıyafetler giyerim
Söylemek İstediği: Kiloluyum bunu gizlemeye çalışıyorum.
Söylediği: Bence fiziksel görünüm için değil, sağlığın için kilo vermelisin
Söylemek İstediği: Şişmansın, zayıflarsan bir düşünürüz.
Söylediği: Mutluluk için maddi özgürlük de çok önemlidir
Söylemek İstediği: Parasız biriyle hayatta beraber olmam
Söylediği: Aslında ben senin sandığın kadar muhteşem birisi değilim
Söylemek İstediği: Seni beğenmedim, yoksa üstüne atlardım
Söylediği: Evet bir şeyler yaşadık, ama bence arkadaş olarak devam etmeliyiz
Söylemek İstediği: Performansını beğenmedim
Söylediği: Şu ana dek sadece bir kişiyle oldum, çok taliplerim oldu ama ben sevemedim
Söylemek İstediği: Şu ana dek sadece bir kişi beğendi beni, ama yiğitliğe bok sürmüyorum.
Söylediği: Benim ailem çok rahattır, istediğim zaman çıkabilirim, dışarıda kalabilirim.
Söylemek İstediği: Bu gece sende kalıp seninle yatabilirim.
Söylediği: Benim ailem biraz sıkıdır, dışarıda kalmama izin vermez
Söylemek İstediği: Seni beğenmedim, akşam bişeyler yaşamayı unut
Söylediği: Ciddi bir ilişkim olmadı, ufak tefek şeyler yaşadım
Söylemek İstediği: Birkaç kişiyle yattım ama kimseyi kafalayamadım.
Söylediği: Bence insan cinselliği özgürce yaşamalı, tabuları olmamalı
Söylemek İstediği: Motorum
Söylediği: Tatile kız arkadaşlarımla çıkmak istiyorum
Söylemek İstediği: Bakarsın orada fıstık gibi bir İtalyan bulurum, ufak bir kaçamak yaşarım.
Söylediği: Bence güzel giyinmekle markanın hiç ilgisi yok, semt pazarından bile çok şık şeyler bulabiliyorum.
Söylemek İstediği: Marka giyinecek param yok.
Söylediği: Kıyafetlerimi hazır almayı sevmiyorum, ben diktiriyorum.
Söylemek İstediği: Vücuduma uyan kıyafet bulamıyorum (hem şişman hem çok zayıflar için geçerlidir)
Söylediği: Aa orası çok pahalı, daha uygun bir yerlere gitsek
Söylemek İstediği: Oraya gitmeyi çok isterim ama hesaplar senden dimi?
Söylediği: Evin ve işyerin/okulun arası çok uzak gidip gelmek zor olmuyor mu?
Söylemek İstediği: Araban var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder